GRATTIS TROJA PÅ 2 ÅRSDAGEN!!

Hipp hipp hurra!! För Troja idag!!

Och nu ska sanningen fram!

Om det nu inte hade varit för Kia och hennes matte (Trojas syster)  så skulle detta inlägget aldrig ha blivit av. Eller åtminstone hade det inte blivit skrivet idag. Ganska säker på att matte hade försökt få till det på något vis, för att dölja att  hon är medlem i (de)menzaklubben ;-)

Men jag får väl ha överseende med tanten, hon börjar trots allt bli till åren! Undra just om det finns specialfoder för virriga människor??

Det var faktiskt ganska roligt att se mattes min när hon till sist förstod vad Kias matte hade skrivit på msn och i gästboken(Kia bor ju i Norge och mattes norska kunde varit bättre) Ni kan tro att hon fick bråttom till affären!! Jag gissar att hon har köpt något smasken tills ikväll :-)
Glitter hade hon iaf köpt och detta virade hon runt min hals så att luften nästan försvann! Sedan åkte kameran fram, som vanligt. Antar att det kommer flera bilder ikväll men här har ni iaf två på mig i glitterskrud!!

 Som ni ser så sitter jag lite snett, men man vill ju inte brinna upp på sin födelsedag!



Rya och Fiffi verkar mest avundsjuka men dom grattar mig nog ändå! Puss å kram från Troja


Nu är klockan 17.30 och jag är proppmätt!! Ja om man nu kan bli proppmätt när man bor ihop men Rya och en STOR Cane corso?? Tyckte nog att dom tryckte i sig lite väl mycket av den goda pannkakstårtan. Fast några plättar hann jag rädda innan dom rensade fatet!

Nu känns livet ganska okey, kunde ha fått lite fler presenter men man ska väl inte klaga. I våran familj så brukar det mest delas ut pengar så jag tänker shoppa nästa helg när jag är på mässan :-) So long!

Några bilder från taberaset..... eller vad det nu hette?!


  Fiffi trodde att det va hon som fyllde år




 En plätt fick jag iaf!

Kommentarer
Postat av: elton

Hej !
STORT grattis Troja på 2-års dagen !!!
min matte är också helt virrig, men inte på födelsedagar. Däremot på namn, jag har blivit kallad både tjejnamn och kilnamn (inte mitt eget). Varför vet jag inte :S
Ha det bra tjejer ! / Elton

2007-12-07 @ 14:22:53
URL: http://www.freewebs.com/sirelton
Postat av: Fido med familj

Grattis Grattis snygga Troja!! Va fin du var i Glitter! Jag blev lite kär!!
Nosgos Fido

2007-12-07 @ 17:33:31
URL: http://fido.zoomin.se
Postat av: Casper

Åh Troja! Om det inte vore för din bonussyrra så skulle jag duellera Fido om din gunst. ;) Du är världens sötaste födelsedagsbarn iaf! Grattis grattis grattis!

Puss Casper

P.s Nu börjar det brännas ang. tomtetjofräset, så det är inte omöjligt att jag packar väskan.. så ni vet.. hälsa din matte det. d.s

2007-12-07 @ 18:01:28
URL: http://http://caspertrump.bloggagratis.se/
Postat av: inras

vilken tur att du hann få lite av DIN födelsedagspannkkstårta! Vilka glupska kompisar du har!
shoppa loss ordentligt på stora stockholm! det finns godis och vackra halsband där!
grattis och nospussar från Terry och Mumme! Terry muttrar lite för Troja är ju hans tjej!

2007-12-09 @ 00:21:38
URL: http://www.inras.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0