En fridfull promenad..igen

Allt går jättebra med valparna. Rya sköter om dom exemplariskt.

Så därför tänkte jag att jag nog kan ta en tur med dom andra stackarna.

Jag åkte till stället där jägarna håller till och tänkte att nu är ju jakten över så det borde vara riskfritt.
Det knakar till i buskarna och alla hundarna börja skälla. Ut kliver två äldre damer, som letar efter familjens jaktdrever.
Vi står och pratar en stund och sen går vi vidare. Men vi hinner inte långt förrän jag stöter på dom 6 älgarna!!

Man blir ju onekligen full i skratt!! Alla SEX har tydligen överlevt älgjakten hahahaha!! Som jag nämnde så verkar inte det här jaktlaget ha någon vidare syn. Hur det nu är möjligt att man kan missa sex älgar??

Hur som helst  så kändes det inte så avkopplande längre så jag vände tillbaka till bilen och åkte hem.

Nu ska jag städa valplådan och pussa på dom små. Ska försöka ta lite bilder idag också.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0