Inget för veklingar ;)

Eftersom det här uppdraget inte var för veklingar så fick Rya och Fiffi titta på :)

Troja och jag tog på oss kammokläder och drog ut till ladan. DÄR mitt i bland fågelbajs och döda möss så påbörjade vi träning inför vårat uppdrag! Först behövdes attiraljer som kunde användas och det var inte helt lätt att skaka fram, så vi fick improvisera.

Troja tittade på mig som jag hade mist förståndet när jag pekade på den röda trappallen. Seså kliv upp bara, sa jag till henne. Det är familjeäran som står på spel! Vi kan inte låta ett par grabbar vinna. -Men matte ser du inte hur mycket äckliga fågelpluttar som sitter på pallen?
-Äh! det är bara att bita ihop!

Under tiden så stod Rya och Fiffi och tittade på med skräck i blicken! Hur skulle det här sluta?

Efter en stund så förstod Troja att nu var det allvar så hon påbörjade den mödosamma klättringen mot toppen.

Och nu kommer det viktigaste......! Bildbeviset!




Hmmm.... Jag tror att vi kanske måste komma på ett bättre trick. Det här var nog inte lika elegant som Nisses.
We will be back!!! haha!!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

heja tuffa tjejer! slå killarna i ume!
vad är väl lite fågelskit nästan som rävdito skulle Terry säga

2007-10-16 @ 13:59:23
Postat av: Pia

Om ändå Terry var här, så kunde han sanera pallen innan hans ena tjej var tvungen att kliva i Ski***n. Han är ju så duktig på att torka upp sånt med pälsen :) ;)

2007-10-16 @ 14:42:25
Postat av: Nisse och Zmugge

Hejja Troja! Det gjorde du superbra :) Vi är jätteimpade av dej. Du är inte bara tuff utan dessutom skitsnygg, kan inte bli bättre :)
Hälsa eran matte, att hon får gärna komma med ideer till utmaningar, sånt gillar vi.

Norrlandskillarna

2007-10-16 @ 16:47:08
URL: http://nisseplutten.webblogg.se/
Postat av: Fido

Bravo Troja!! Du var jätte duktig och framförallt modig!! Matte har fått upp mej på högre höjder! Bildbevis kommer på våran sida under dagen!! Va kul det är med utmaningar å cirkuskonster!! Matte har taskig fantasi och taskig rekvisita (kan ej stava)
Nosgos på er tjejer

2007-10-18 @ 07:19:10
URL: http://fido.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0