När vintern kom till Kjulaby

Härom morgonen så låg marken täckt av snö! Rya blev helt galen och tyckte att livet var underbart.

I söndags så var det äntligen dax för uppfödarutbildningen att dra igång. Therese och jag åkte till Flen vi niotiden och vägen dit var hur vacker som helst. Tyvärr så hade jag inte kameran med mig.

Kursen höll på hela dagen med avbrott för fika och lunch. Vi gick igenom ganska allmänna saker såsom parningar och valpningar. Även en del om val av avelsmatrial. Nästa gång så är det anatomi som gäller. Det ser jag fram emot.

Tack Therese för trevligt sällskap!



 Jultomten :)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej Pia!! Så fruktansvärt söt Rya är med snö i skägget!! Va kul att gå uppfödareutbildning!! Vi missade ju utställningen pga sjukdom!! Men alla mår mer eller mindre bättre nu iaf!! Ha det bra så ses vi

2007-11-13 @ 15:36:16
URL: http://fido.zoomin.se
Postat av: Nisse

Men Rya, så jättefin du är med snö i skägget. Visst är det härligt med snö? Zmugge är helt galen i snön och försöker hela dagarna att se ut som en tomte, men tyvärr har han för lite skägg :( Jag och du behöver inte anstränga oss så mycket, snön fastnar hur lätt som helst.

Nisseplutten

2007-11-18 @ 20:54:37
URL: http://nisseplutten.webblogg.se/
Postat av: Ingrid

Jättefränt skägg du Rya! Hoppas du får vara tomte!
Puss på dig! mamma Towny

2007-11-24 @ 16:55:08
URL: http://www.inras.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0