Det börjar dra ihop sig.

Nu börjar Troja att bli riktigt rund om magen. Och det är inte utan att man blir lite nervös inför den stora dagen D.
Nu är det ca 2 veckor kvar och valplådan står klar. Hon har redan varit inne och provlegat den.



Rya och Fiffi tycker nog att Troja är ganska tråkig just nu, särskilt på promenaderna, som dessutom blir kortare och kortare.

I lördags så åkte vi över till Ingrid en sväng för att kolla på hennes små guldklimpar. Dom var helt underbara!!
Här får ni ett litet smakprov.

  Mums!

Vi hörs om 2 veckor och då blir det förhoppningsvis glada nyheter!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Hejsan Pia!!
Ja fy vad spännande!! Vilken himla fin och mysig valplåda Troja fått!! Jag var också hos Ingrid i Lördags!! Synd att vi inte träffades! Visst var dom ljuvliga valparna!! Men tänk att du själv snart sitter med ett gäng puppisar!! Lite avundsjuk! Hoppas det blir någon B/T!! jag kommer hålla tummarna! Du lär skriva i bloggen så fort dom fötts! Jag är så nyfiken!!
Själva har vi köpt en musblack shettis hingst på 1 år som kommer att komma hem på fredag! Känns som julafton! Jag längtar så mkt efter honom!! Ska försöka mej på shettisutställning!! Vi får se...
Jag kommer ju ställa Fido i E-tuna den 16:e!
Lycka till med allt!! sköt om er alla!!
Kram Jannica

2008-02-27 @ 16:45:12
URL: http://fido.zoomin.se
Postat av: Therese

Jag håller med Jannica om att valplådan ser mysig ut. Det kommer gå bra! Du behöver inte oroa dig. varför stressa upp sig i onödan?!
Va kul det var att träffas i lördags, även om det bara var en kort stund. När valparna blivit några veckor ser jag fram emot att hälsa på, bara så ni vet hehe
Hör av dig!
Många kramar/Therese

2008-02-28 @ 14:55:16
URL: http://www.griffon.webb.se
Postat av: Ingrid

Vad Jonas är duktig som har gjort så fin koja till Troja!
Vad roligt att ni tog er tid att titta in.
Tack Pia för att du tog kort på valparna!
Från kameralös Ingrid

2008-02-28 @ 17:30:56
URL: http://www.inras.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0