Vi tog en sväng till Björsund

Söndagen var varm! Hundarna flåsade, så efter middagen stoppade vi in både barn och hundar i bilen och åkte till Björsund.

Sara var med och fotade!

image158 
Daniel

image159

image160
Julia funderar på om hon ska ta ett dopp

image161
Det ser ju skönt ut.....

image162
Har inte riktigt bestämt mig..

image163
Kom igen nu brorsan!

image164
Äh jag provar..

image165
Det va ju inte så tokigt.

image166
Badkrukor!!!

image167
Fiffi lekte trädgårdsfontän

image168
Sen blev vi tvungna att följa med fiffi på toan...:-)

image169
Jim hade jättebråttom tillbaka

image170
Sen va det gonatt

Kommentarer
Postat av: Casper & Michaela

Duktiga duktiga Sara! Jättefina kort, har du inte hittat ngt hus till oss där nere Pia?! ;) Längtar efter spontanbad och fria hundar! Stor kram!!

2008-06-02 @ 10:37:32
URL: http://caspertrump.bloggagratis.se/
Postat av: julia

GRattis till helgens vinster !!
Jag har massssor med bilder på Troja i ringen :) Är det okej om jag lägger upp dom på min hemsida ?

Valparna ser underbara ut. Julia är så otroligt vacker :) Jätte söta halsband har dom också :)
Kram Julia

2008-06-02 @ 15:10:23
URL: http://www.freewebs.com/sirelton
Postat av: Annki

Du har så underbara hundar Pia!Suger i cc-tarmen när jag ser Fiffi som påminner så mycket om syrran.tror du hittat den perfekta kombinationen med liten och stor.Saras bilder är så fina som alltid.Grattis till framgångarna i ringen och hoppas sommaren fortsätter lika bra som den börjat för er!

2008-06-03 @ 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0