Jag förstår om ni undrar...



Det kunde ha blivit en valpbild men istället blev det vårat nya bastuaggregat. Kanske inte världens roligaste bild ;-)
Vi har ju byggt ut vårat hus och Jonas skulle ha en bastu, så här är den!

Nejdå jag har inte blivit spritt språngande galen, utan jag har fått en utmaning av grabbarna på Österlen.

Och såhär går det till:

  •  Man ska gå in i sitt fotoalbum och kolla i femte mappen.
  •  Kolla den femte bilden och lägga ut den i sin blogg och berätta om bilden. 
  •  Sedan ska man skicka vidare till 5 andra bloggare.

  • Så då skickar jag vidare utmaningen till:

    Jannika & Fido
    Michaela & Casper
    Nisse & Zmugge
    Ingrid (om hon får igång sin blogg)
    Annki & Snickers


     


    Kommentarer
    Postat av: Michaela och Casper

    Done! Utmaning utförd! :)

    Det är ingen fara Jimpa, jag gillar dig, mamma än mer tror jag. ;)

    Vi ses på söndag hoppas jag. Hoppas också du mår bra! Att ni alla mår bra och att valparna växer fint!



    Stor kram från m&p och en blöt puss från mig!

    2009-02-17 @ 15:49:35
    URL: http://www.caspertrump.bloggagratis.se
    Postat av: Karina&Daffie

    Ja, jag blir avundsjuk på att er bastu redan är färdig ;)



    Kram

    2009-02-17 @ 16:44:46
    Postat av: Nisse och Zmugge

    Hej allihopa! Först måste vi tacka för utmaningen, den är snart avklarad. Snyggt bastuaggregat ni har :)

    Sen måste vi få säga att det verkar hända mycke saker i Kjula :) Jägare som skjuter vilt om kring sig men missar älgarna. Mycket illa måste vi få säga.

    Sen ser vi att det har kommit fler griffoner till världen. Grattis till underverken, de ser jättefina ut. Matte är så avundsjuk, hon har drabbats av griffonsjukan och vill också ha fler. Men det är väl en ganska vanlig åkomma bland griffonägare?



    Här är det kyligt ska ni veta och det verkar aldrig bli varmare. Vi längtar verkligen till våren, men än är den inte här.



    Nosgos till er alla, från oss i kyliga norrland

    2009-02-18 @ 12:03:41
    URL: http://nisseplutten.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0